Usein kysyttyä

Mistä tiedän että pretty.fi on turvallinen ostospaikka?

Kaikki verkkokaupat eivät ole turvallisia, valitettavasti. pretty.fi on toimittanut vuoden 2010 jälkeen jo kymmenille tuhansille suomalaisille asiakkaille heidän tilaamansa ostokset. Ellei verkkokauppa toimita asiakkaan tilaamia tuotteita, ei se myöskään todennäköisesti toimi enää kovin pitkään – niin nopeasti sana epärehellisestä toiminnasta leviää mm. Internetin keskustelupalstoilla. Tällaisia kertomuksia pretty.fi:hin liittyen ei verkosta löydy.

Kuluttajaviranomaiset valvovat myös verkkokauppojen toimintaa ja varoittavat epärehellisistä verkkokaupoista. Lisätietoa löydät mm. Kuluttajaviraston verkkosivulta. pretty.fi vastaa toiminnastaan myös maksupalvelujamme hoitavalle Klarna Oy:lle. Ellemme toimittaisi asiakkaille heidän tilaamiaan tuotteita, pysäyttäisi Klarna pretty.fi:n maksuliikenteen.

Minulla on alennuskoodi / lahjakortti - mihin syötän koodin?

Valitse tuotteet ostoskoriin ja avaa ostoskori. Ostoskorista löytyy kenttä alennuskoodin syöttämistä varten. Syötä koodi kenttään ja näet miten ostoskorin arvosta vähennetään alennuskoodin / lahjakortin arvo. Lahjakortti on käytettävä yhdellä ostoskerralla. Ongelmatapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miksi aiemmin pretty.fi:sta ostamaani tuotetta ei ole enää saatavilla?

Tuote saattaa olla tilapäisesti loppunut tai poistunut valikoimasta. Pyrimme hankkimaan kysyttyjä tuotteita aina lisää mutta tietyn tuotteen tai sävyn saatavuutta tulevaisuudessa emme voi taata. Voit tiedustella näkyvistä poistuneen tuotteen saatavuutta asiakaspalvelustamme.

Haluaisin että valikoimassanne olisi...

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja kehitysajatuksia pretty.fi -valikoimaan liittyen. Kaikki yhteydenotot otetaan huomioon tulevia tilauksia tehtäessä. Kerro mitä sinä haluaisit tulevaisuudessa valikoimastamme löytää – lähetä toivomuksesi sähköpostia osoitteeseen aspa(at)pretty.fi

Miten toimin jos haluan palauttaa ostamani tuotteen?

Meiltä ostaminen on turvallista sillä kaikilla pretty.fi -verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen pitää olla palautuksen jälkeenkin myyntikelpoinen – siis avaamaton, kokeilematon ja käyttämätön.

Miksi tilaamani tuotteet eivät ole vielä saapuneet - miten voin seurata tilaukseni tilaa?

Aivan ensimmäiseksi, kannattaa rekisteröityä pretty.fi -asiakakkaaksi tilausta tehdessäsi. Näin pääset seuraamaan tilauksesi tilaa oman asiakastilisi kautta. Kun tilauksen tilaksi on merkitty ”lähetetty” tarkoittaa se sitä että tilauksesi on pakattu ja toimitetaan kuljetettavaksi. Pyrimme toimittamaan kaikki arkisin kello 13.00 mennessä saapuneet tilaukset samana päivänä kuljetukseen. Paketin seurantatunnus lähtetään sinulle sähköpostitse.

Kirjeenä lähetetyt tilaukset viipyvät matkalla tavallisesti 3 – 4 arkipäivää. Kirjelähetyksille ei ole seurantatunnusta.

Paketti -toimitustavalla tilatut tuotteet ovat perillä yleensä nopeammin. Arkisin ennen kello 13 tilatut postipaketit ovat useimmilla Suomen alueilla perillä seuraavana arkipäivänä kello 16 mennessä – lähipostissasi tai automaatissa. Voit myös valita toimitustavaksi paketille kotiinkuljetuksen.

Miten löydän etsimäni tuotteen pretty.fi:sta?

Voit etsiä tuotteita useilla eri tavoilla. Jos etsit tiettyyn tarkoitukseen käytettävää tuotetta, voit tutustua valikoimaamme sivun ylävalikon luettelon kautta - esimerkiksi Silmät -> Luomivärit. Ylänavikon haku on vapaa sanahaku joka etsii kaikista tuotteiden otsikoista ja tuotekuvauksista käyttämääsi hakusanaa.

Minulla on kysymys, joka koskee...

Jos jokin asia toimintamme tai tuotteisiimme liittyen askarruttaa mieltäsi, lähetä kysymyksesi sähköpostilla osoitteeseen aspa(at)pretty.fi ja pyrimme vastaamaan pikimmiten kysymykseesi. Voit myös soittaa arkisin kello 10 – 16 välillä asiakaspalveluumme, numeroon 040 521 1432 (matkapuhelinmaksu).

Top