Maksutavat


Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Käytössämme on myös Klarna lasku sekä erämaksu ja PayPal. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. 

--------------------

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä pretty.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Pyrimme lähettämään arkisin kello 13 mennessä saapuneet tilaukset samana päivänä, muut tilaukset seuraavana arkipäivänä. Valitsemastasi toimitustavasta riippuen tilauksesi on perillä 1 – 5 päivän kuluttua lähettämisestä.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilauksia kotiin jaettavana kirjeenä, maksikokoisena kirjeenä sekä postipakettina. Lisämaksusta voit valita postipaketin kotiinkuljetuksen.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Viallisen tai väärin toimitetun tuotteen osalta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palauttamista.

Lue palautusohjeet täältä. Ellei palautusilmoitusta ole tehty tai lähetys on jätetty noutamatta, varaamme oikeuden periä palautuksesta aiheutuneet lähetyskulut.

Kun palautus on käsitelty, saat korjatun laskun tai hyvitettävä summa palautetaan pankki- tai luottokorttitilillesi. Palautus tapahtuu Paytrailin palvelun kautta ja saattaa edellyttää maksuttoman Paytrail -tilin luomista.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli lähetys on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, ota pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

pretty.fi käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
pretty.fi sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Top